Yusufeymenimm Büyüdük artık baya baya son hazırlıklar kaldı sizde durumlar ne ? 29+4 günlük gitmiştik kontrole 1450 gram olmuştuk
Kutsal_koc Yusufeymenimm bende 30+4 olduk en son 28 de gittiğimizde 1150 Gr bayramdan sonra 32. Haftada gideceğiz inşallah biraz kilo almıştır bebişim geriydi bı hafta
OguzMoms Yusufeymenimm Bugece 30+5 oluyoruz bizde en son 28+3 de gitmiştim 1400 gramdı pamuk kızım bidahaki randevumuz 32.haftada bende merak ediyorum ne kadar büyümüş bayramdan sonra bende yıkama ütüleme işlerine baslicam artık 🌸
Zeliha0707 OguzMoms ayy canım her şeyimiz aynı bizde şuan 30+5 olduk 28+3 te gitmiştik 38 cm 1410 gramdı bizim randevumuzda 32. Haftada bakalım doktorumuz sezeryan günü vereceğim demişti ben de ütüleme yıkama gününü çekiyorum iple☺️🥹🧿🤰🏻
Busus Ayyy kızlar yarın da benim kontrolüm var 29+4 merak ediyorum sanki ilk kez gorucekmisim gibi heyecanliyim
Ceed_mom Bizde bugün 30 hafta olduk 40cm 1505 gr minik kızım sağlıkla kucağımıza alalım güzel anneler 🌸💐
eceyc314 Yusufeymenimm 30+3 olduk. En son 27 de gitmiştik, 36 cm 1046 gr dı o zaman. Tam 31 de salı günü kontrolümüz var bakalım ne kadar olmuşuz🌸 30 da nst başladı benim bide suyum fazla erken başlatalım dedi doktorum.
Yusufeymenimm eceyc314 bende 29 da başladım sancılarım vardı daha önce bir erken doğumum var inşallah vaktinde gelir
OguzMoms Zeliha0707 Yaa benimkide bu kontrolden sonrakinde gün verir diye düşünüyorum sen ne zaman baslicaksin yikamalara 🥰
Zeliha0707 OguzMoms doktorumun verdiği tarihe göre ayarlamayı düşünüyorum canım bugün de acilden geldim mastit olmuş sağ göğsüm🥹