Mucize_24 Kızlar bu ot nasıl kullanılıyor bilen var mı? İnternetten baktım farklı farklı bilgiler var. Kimi suyunu iç yazmış kimi sancıların başlayınca suya koy yazmış doğum bitince sudan çıkar yazmis. Birde hangi dualar okunuyor
merylii_ Mucize_24 sancın başlayınca suya koyuluyor, o açıldıkça doğum kolaylaşıyor diye söylemişlerdi, ben öyle duydum yani… Suyunu içmek bana mantıklı gelmiyor, bitki sonuçta zararı da olabilir.
1prensesannesi__ Mucize_24 bildiğim kadarı ile meryem suresi felak nas okunuyo üzerine niyet getirilip suya konuluyo o açıldıkça rahim aciliyo dogum sonrası cikarilmasi gerekiyormus ki rahim kendini toparlasi diye
Adenala Mucize_24 Sancın başlayınca 1 2 cm açıklık bile olsa suya koyuyorsunuz abdestli birisi dualarını okusun o açıldıkça rahim kasları gevşeyip açılmanız artacak doğumdan sonra sudan alın mutlaka