sl_bcx Kızlar 23+6 haftalık hamileyim fakat sağ tarafta alt kısımda ara ara gelip giden bi sancı sızlama var 3-5 dakikada gidip geliyor bu rahim büyüdüğü için mi yoksa başka bisey kaynaklı mı ? Bugün akşam üzeri başladı
Prensiminannesiyim sl_bcx benimde o haftalarda sağ tarafımda inanılmaz bi kasık ağrısı oluyordu rahim büyüdüğü için dedi doktorum ben kesin apandisit bu o kadar şiddetli ağrıyodu ki ama bişe çıkmadı her testim yapıldı bebek genelde sağda duruyo ondan sağ daha çok ağırıyodu bende 😅
esmaerdemir sl_bcx idrar yolu enfeksiyonu vardır doktora git hendese öyleydi fitil verdi geçti yürürken dahi zorlanıyordum
denizcatalbasoglu20 24+2 aynı durum sol alt tarafımda var kramp gibi yaklaşık 2 haftadır devam ediyor
sl_bcx denizcatalbasoglu20 doktorunuza sordunuz mu peki benim randevum pazartesi o yüzden henüz soramadım
sl_bcx Reyreyyyy ben gittim ciddi idrar yolu enfeksiyonu varmış antibiyotik kullandım 5 gün sabah akşam