Kızlar sitede çok yazı okudum bu konu hakkında inanılmazda siniliyim.
Bir kesim var normal doğumcu bir kesim var sezeryan doğumcu.
Ve hepside bir doğum türüünü ölümübe savunup sonrada “Her kişinin kendi özgüdür, kişiden kişiye değişir” vs yazıyolar ne bu iç rahatlattığınızımı sanıyosunuz ?
Sezeryan doğuran anne olamıyor mu ?
Yada normal doğuran daha mı çok mükemmel anne oluyor ?
Ne bu etraf ve toplum baskısı cidden inanılmaz sıkıldım.
Her ikisindede her türlü risk var neler duyuyoruz birini bir doğum türüne ikna etmek bize düşmemeli her anne adayı kendini nasıl rahat hissedecekse öyle dünyaya getirsin yavrusunu.
Herkesten her türlü iyi veya kötü deneyim okuyoruz ve hiç biri %100 mükemmel doğum değil. Herkes bir şey atlatıyo iyi veya kötü öncesinde veya sonrasında insanlara şunu yapmayın ya.
Biz kadınlar birbirimize bunu yapmamalıyız şu baskıyı atın üzerinizden. 💥