umena Arçelik kullanıyorum 9 kiloluk 15 bine almıştık 1 ay oldu böyle bişey yok yani okadar harika hiç bişey çekmedi doğru programa attığın sürece bebek kıyafetlerinide kuruttum.
Sanki hiç çamaşır görmüyormuş gibi altta çamaşır makinasında yıkanıyor hoop üste kurutmaya geçiyor bitiyor seleye katlanarak konuyor hemen dolaba giriyor ve bunlar toplasan 3 3 buçuk saat içinde oluyor sonra bomboş kirli sepeti 😂