Minigiim-vebenn52 Gumus11 suyu yettiği yere kadar bekler bebek bizde vardı çünkü öyle oldu karın çevresi geriliği bi risk değil bebeğin karın kısmı kısa bacakları uzun olur bu anlama geliyor zayıf Minnoş bi bebek olur doktorun öyle demişti Tabii eğer gerilik her gittiğinde artmıyosa
gamze6606 Gumus11 bana da bugün 2 hafta gerilik var, düzgün beslenememişsin dedi. 36. Haftadayım, beslenmeme dikkat et 13 ünde bir daha gel dedi. Normal şartlarda doğumum 4 hafta sonra görünüyor, gelişimi takip edilecek bakalım ne olacak bende beklemedeyim.
Instauser Gumus11 32. Haftadan itibaren hep 2 hafta geriden geliyordu. Kendi doktorum haricinde başka doktora da gittim. İkisi de çok beklemez suyu azaldı demişlerdi 37. Haftada. Ben normal doğum istiyordum o yüzden 40’a kadar beklemek istiyordum en azından. Eşimin kardeşi çok beklediği için anne karnında kakasını yemişti ve şuan hem fiziksel hem zihinsel engeli var. Eşimde bekleme taraftarı değildi endişeliydi. Bende bişey olur diye korktum. 39+4’te kendi isteğimle sezaryen oldum. Bebek 2900 doğması gerekiyordu. 3170 gr sağlıklı birşekilde doğdu. 🧿 endişe edecek bir durum değilmiş göbek geriliği ama işte ilk kez başına gelince insan ister istemez panikliyor, üzülüyor.
Motherandbaby_ Minigiim-vebenn52 Bizimde 10 gün gerilik var tam olarak bana da doktorum böyle dedi içim rahatladı 🥰
Gumus11 Minigiim-vebenn52 suyu yeter diyor ama karın çevresinde gerilik var diyor yarın doğuma alacaklar ve ben yarın çıksam başka doktora mi gitsem diyorum
Motherandbaby_ Minigiim-vebenn52 Yani ben 1.58 45 kiloyum eşim 1.78 60 kilo birde ben prematüre doğmuşum 26 haftalık 750 gram etkisi var mıdır bilmem😄
Minigiim-vebenn52 Gumus11 ne kadar bi gerilik var kaçıncı haftadasınız tüm ölçümler iyi tek karın çevresi mi geride ?
Gumus11 Minigiim-vebenn52 evet sadece karın çevresi ve mesela kilosunu hep farklı söyledi atıyorum 2100 ise iki gün sonra 2500 iki gün sonra 2350 yani bı düşük bı yüksek
Deryayldzz Motherandbaby_ özeliklerimiz aynı bende erken doğmuşum 750 gram şuan bebeğimde minyon dedi doktor biraz karın çevresi geriliği var ama sorun değil dedi bakalım artık 🥹
Motherandbaby_ Minigiim-vebenn52 Benimde 10 gün gerideydi önemli olan 2 hafta sonraki fark demişti bakalım nasıl ama bacak boyu kafa çevresi kilosu gayet iyi
Minigiim-vebenn52 Motherandbaby_ yeşil mercimek ye her gün öğle yemeği olarak aradaki fark kapanıyor inan ki
Motherandbaby_ Minigiim-vebenn52 Aaa bilmiyordum bu hafta ful ezogelin çorbası içmiştim oda mercimek sonuçta jsjsjs belki faydası olur ama zaten doktorum ikinizde minyonsunuz minik bir bebek olacak dedi
Motherandbaby_ Minigiim-vebenn52 Eğer yine devam eserse yiyeyim bolca teşekkür ederim 🥰🥰🥰yarın kontrol var bakalım ne olacak
Motherandbaby_ Minigiim-vebenn52 Ya hahaha kaçıncı haftada yaptınız kız mı erkek mi hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah
Minigiim-vebenn52 Motherandbaby_ inşallah teşekkür ederim 39+4 te doğdu kızım 🌸 bizimde ölçüler küçüktü ama Minnoş bi bebişti daha yeni zaten iki ay oldu size de Allah bağışlasın inşallah kolay doğumlarınız olsun
Motherandbaby_ Minigiim-vebenn52 Amin inşallah çok teşekkür ediyorum bizde 37 oluyoruz 12 de sağlıkla kucağımıza alayım başka bir şey istemiyorum rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bebeklerimizi