Atlassfm 3 günlük bebeğim var bugün ilk defa sarı kustu bazen sütümden de sarımsı süt geliyor olabilir mi ki ? Tecrübeli olan varmı sizce neden oluyordur? Yarın sağlık ocağına göstereceğim sabah.
Gulyldrm_44 Atlassfm ilk sütün koyu renkli gelmesi normal diye biliyorum. Kolostrum diyorlar. Bebeğin kustuğu renk de ondan kaynaklanabilir. Aşırı ve fışkırır tarzdaysa doktora götürün ama bazen yeni doğan bebekler mide hacminden fazla emince ya da gazdan dolayı fazla sütü kusuyor.
Daisyy000 Atlassfm İlk sütün yağı yoğun olduğundan rengi sarımsı oluyor canım. Fazla geleni çıkarmıştır bebişin