Damlademir Duphaston hap kullandıktan sonra adet olmazsak hamile kalmış mı oluruz bilgisi olan var mı
sutlukahve_ Damlademir zarari olmaz ki zaten bebeğin tutunmasina yardımcı oluyor o ilaç ama yinede kan ver bence varsa bilirsin