Ttttttttttttt bence ikisi de çok güzel isimler ama bence ayrı ayrı koymalısın ikisi de büyük isim. Yani can, efe, ali gibi değil de büyük isim😃 ya size de öyle geliyo mu bilmiyorum ama bana ikinci isimler böyle kısa isim olur gibi geliyo😂😂 gönlünce olsun 😊