Acemiiiii 3.aydan sonra ayda 400-500 gr alınması kafidir zaten sizinkide gayet iyi genellikle ilk iki ay birer kilo aldıklarında sonraki ay az geliyor ama bundan sonra ek gıda dönemine tam geçene kadar kilo alımı düşük oluyor genel de benim oğlum da 500 gr almıştı mesela birde bebekler büyüdükçe beslenme düzenlerini kendi oluşturur tavsiyem uykudan bi an da uyandırıp beslemeyin kendisinin uyanmasını bekleyin bende hep öyle yapıyordum uyku düzeni mahvolmuştu bebekler rutini severler her bebeğin ayrı bir rutini var büyüdükçe daha da oturan doktorum bana seni uykunun en tatlı anında yerinde pat diye uyandırıp yedirseler ne yapardın demişti 😄o yüzden 2 buçuk ayindan beri o uyanmadan beslemiyorum ben bazen deliksiz 6 saat uyuyor bazen 4-5 kalkıyor zaten ona bırakıyorum yani