Hed06 sizin ilk betalar yine güzel artmış , ben adett geçtikten sonra öğrenmiştim 53 le ve okadar yavaş artiyorduki yüzde 40-50 bandında bir kere yüzde yüz arttı Dr um bir sorun var dedi telefonda , tedavi ile olan bir gebelikti. 6+2 de kese gözüktü ama küçük dedi haftasına göre yüzde 50-50 şans i var dedi ya gelişecek yada olmayacak dedi. 8. Haftada istedi ve kese büyümüştü ama boştu , progesteron kullanıyordum kullanmasaydin şimdiye düşerdi dedi. Siz yine de ümit var olun ama her ihtimale hazırlayın kendinizi😔