Funda54 esolinaaaaa 3 kesin oluyordur çok içiyorum bende birde ikiz gebeyim 19+4 suyuda çok içince karnım iyice şişiyor hareket edemiyorum resmen içmeye çalışın bence 1 litre az
Deletedmom_88 esolinaaaaa sorudaki litre kelimesi beni duygulandırdı okurken 🥲♥️ 1 lt ye ulaşsa şükrediyorum
tgbmerve esolinaaaaa gebelik haftaniz küçük ve bulantiniz varsa icilmiyor , bende 1-1.5 zor içiyordum. 27+2 yiz bu hafta günde 2.5 litreye kendiliğinden çıktı için yanıyor hava sıcak
Dlnoz Bende 17 haftalığım çok az su içiyorum bazen iki bardak bazen 1.5 lt bazen 1 lt yani su çok önemli diyorlar ama olmayınca olmuyor 😂
Kubraakgn0 Dlnoz Canım bence bolca içmeye çalışın çünkü idrar yolu enfeksiyonunun başında az su içmek geliyor daha dün bu sebepten hastanedeydim ve doktorum az su içmekten oluyor dedi
EceSB Başlarda ben de hiç içemiyordum, zaten hiç çok su içebilen biri olmadım. Şu an ama su içmeden duramıyorum 3 lt yi buluyor. Zamanla değişecektir sizin de. Ben limon portakal falan atıyordum zorlandığımda güzel oluyordu
Gulyldrm_44 esolinaaaaa Doktorum dört litre dedi de ben iki iki buçuğu zor deviriyorum. Ona göre yarım saatte bir bardak içmeliymişim ama sindirim sorunum var dedim karbonhidrat kes protein ve sebze ağırlıklı beslen dedi. Yine de gitmiyor. İki de maden suyu içiyorum.
Gulyldrm_44 Motivasyon matarası aldım a101den iki litrelik. Bocular gibi ara ara içmeye çalışıyorum😂🙈
Yenianne6706 esolinaaaaa 3,5-4 litre içiyorum sabah 500ml uyanır uyanmaz biraz limon damlatıp içiyorum sonra gün içerisinde sürekli içmeye çalışıyorum aa ben seviyorum su içmeyi:)
Ahrez 1lt kesin oluyor da 2 yi zor goruyorum, normalde de sevmem su icmeyi ama gebelikle beraber soguk su icmeye basladim soguk degilse midem almiyor🙃
Minejjan sabah uyanır uyanmaz zaten 400 ml lik bardaktan bi tane yapıştırıyorum oh mis 😂 kahvaltıdan sonra da içim yanıyor ilaçlarla birlikte bidaha öyle derken ben çay kahve tüketmemek için hep su içiyorum akşama kadar 5 litre net içiyorumdur ama 6 litre belki..
1prensesannesi__ esolinaaaaa cok su icmem lazım ama gel görki cok zor içemiyorum ilk gebeligimde gunde 5 litre iciyodum 🤭 havalar isiniyo zaten alisiriz heralde
Dlnoz Kubraakgn0 çok doğru diyorsun geçen gün idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon çıktı ama bende belirli bi ağrı sızı hiç birşey yok
Gizemygt12 esolinaaaaa önünüze koyun suyu surekli suyu veya 1,5 litrelik şişelerle için 🫶🏻. Ben rahat rahat 3,5 litreyi buluyorum 🫶🏻😄