Sezenay doktorum yapalım deseydi yaptırırdım ama açlık tokluk ha1c boy kilo ailede var mı baktı gerek yok dedi, 2 kadın Doğum, endokrin Doktoru ve sağlık ocağı bu şekilde dediği için yaptırmadım ama doktorumu dinlerdim gerekliyse yapılmalı tabiki, çevredekiler doktordan iyi bilmiyorlar, on kişide çıkmaz birinde çıkabilir o kişi siz olabilirsiniz o yüzden bence doktorunuzu dinleyin endişeniz varsa sorun açıklasın