carpediemm1 29.haftalık hamileyim. Son iki üç gündür bebeğimin hareketlerinde azalma oldu. Dürttüğüm zaman tepki veriyor ama sadece o kadar devamı gelmiyor. Endişelenmeli miyim ? Bu durumu yaşayan oldu mu aranızda
Ymnjunior carpediemm1 bende 29 haftalığım 28 haftada 2 3 gün bi azalma oldu hatta bi gün nerdeyse hiç hareket etmedi doktora gittim uyuyormuş bi sorun yok dedi gönderdi bu haftalarda olabiliyor sanırım
Newmommyy carpediemm1 normal canım 28-29 uncu haftalarda bebişlere bir şey oluyor durgunlaşıyorlar merak etme. Bana da doktorum hareketlerini en iyi sen bilirsin sayarak kendini strese sokarsın anormal bir şey hissedersen gel dedi:)
carpediemm1 Nil00 sadece dürttüğüm zaman tepki veriyor onun dışında tepki yok. Tatlı yiyince bile hareketlenmiyor
carpediemm1 Ymnjunior uyuyor olma ihtimalini düşündüm aslında da insan endişeleniyor işte. Gün boyu uyuyor o zaman şu sıralar 😂 sadece dürttüğümde o da tepki veriyor rahatsız ediyorsam demekki☺️
carpediemm1 Aerithma evet geceleri sol tarafıma yatınca biraz hareketleniyor. Ya işte böyle dıştan müdahalelerle tepki veriyor dürtünce sola yatınca vs. Geçen haftalarda o kadar hareketliydi ki şu an böyle hareketsiz olunca kafama takıldı
Ymnjunior carpediemm1 benimki dürtüncede tepki vermedi o gün ağlaya ağlaya hastahane gittim sonuç hanımefendi uyuyormuş 🤣🤣
Aerithma carpediemm1 doktor kontrolünüz ne zamandı? Kötü bir şey olduğunu sanmıyorum ama isterseniz bir doktora görünün.
Kbrcan0033 Bende 27 haftalığım benim bebisde bu haftada azaldı hareketi onun öncesinde kıpır kıpırdi yürürken bile hissediyordm şimdi azaldı demek ki normal mi bu zamanlarda acaba bende takıyorum kafaya
carpediemm1 Kbrcan0033 geneli bu haftalarda normal olduğunu söylemiş demekki öyle yinede kontrollerde doktora sormakta fayda var 🌸