


Kızlar adetime 10 gün var ama asiri mide bulantim ve memelerim sisti bu ay ilk defa ovülasyon yaptim adetim bittikten sonra basladim ve hep pikti bizde surekli denedik yumurtalama gunumde ara kanama gecirdim adet gibi doktor kanama kesici ilac verdi hala kullaniyorum 4 gunum kaldi bitmesine ama bugun hassiyetim asiri var dayanamadim bir tane ovulasyon bir tane normal gebelik yaptim dedigim gibi daha 10 gun var sanki silik birsey var yarim cizgi gibi simdi ben hamilemiyim degil miyim?