yagmurrrra hayır benim çift yumurta tek yumurta daha riskli ama o yüzden 35 diyordur ben 37ye kadar durcaklarını hiç sanmıyorum ya bende dayanamıcam yani karnım çok gerilip ağrıyor artık şimdi bile sabrediyorum ama kısmet artık 😀 ablamın hamileliği hiç sıkıntısız geçti çok rahattı çift yumurta 36. Haftada nişanı geldi onun da