Estur ZeynepSare bennnnn 🤰🏼🙋🏼♀️ Çok şükür düşük riski yokmuş şuan ama yine de yatıyorum tembellikten birazda 3 ayın dolmasından zaten bahanemde hazır popo büyütüyorum anlayacağınız. 😂😍
Yazyaz ZeynepSare ben üçüzlerimi bekliyorum ilk aylar olduğundan yatıyorum ama kimse yok yemek için kalkıyorum bana dua edin nolur inşallah hepimiz sağsalim alırız çocuklarımızı kucağımıza
ZeynepSare Nergis355 ben de erken doğum riskinden yatıyorum ilk aylarda da düşük riskinden yatmıştım🙁
Tahsey Gulnur Aynen bende çok şükür bazen iş yapasim gelmiyor numara yapıyorum millette bu günlerin tadını çıkarın bence 😂😂😂😂
Obsesifk Gulnur ayy aynen valla bu hamilelere her önüne gelen laf söylüyor yok yürü yok kilo alma valla yürüyesim varsada yürümüyorum ✋🏻
ZeynepSare Nergis355 benim de plesenta previaydı bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor demişti doktorum öyle de oldu 24.haftamdayken düzeldi şükür inşaAllah senin de düzelir canım ❤
ZeynepSare Gulnur bi dönem öyle oluyor ya bi halsizlik çöküyor gitmiyor normal doğumda düşünüyosan ileriki zamanda hareketlen canım 😅