Elisaaikraaa Kızlar 34 haftalık hamileyim 37.4 ateşim çıkıyo beni çok rahatsız ediyo boğaz ağrısı da var parol içsem sizce bi sakıncası olur mu
Imcea Bende 16 haftalıktim falan bayağı hasta oldum Doktorum 4 saate bir parol alabilirsin dedi İnan o kimsenin beğenmediği parol beni ayağı kaldırdı