Gamzeilk ben de Nuri hocaya gidiyorum ilk doğumumu da onda yaptım 40. Haftaya kadar bekledik normal olmasını ama kızımın gelmeye niyeti yoktu ne açılma vardı ne sancı vardı suyu da azalmaya başlayınca riske atmayalım diye sezeryan oldum bu doğumum da ikiz ve sezeryan olacak