Kizlar kendi doktorum bayram iznine ayrılmış başka doktora gittim bu sefer oda baş çapını 38+5
Anlının çapında 40 hafta ölçtü ben 36+4 hamileyim kendi doktorum iki hafta önde olcmustu bayramdan sonra ki hafta yine gidcem bilmiyorum artık kötüyü düşünmek istemiyorum ama annelik güdüsü aklıma.hep kötü şeyler geliyo bebekte sorun mu var tövbe yani ne bilim böyle olup doğum yapıp hiç bir sorunu olmayan varmı ben artık kafayı yemek uzereyim