Melisayaren ikili test yaptırdım 1:56 geldi sonucum yüksek riskli durum dedi doktor ve fetal dna önerdi bugünde fetal dna için kan verdim yaptıran bu durumu yaşayan varsa lütfen bilgi verirseniz sevinirim
lLavinia Melisayaren Bana da 1.50 çıktı. İlk gün şok oldum çok üzüldüm fetal DNA falan hep araştırdım. Sonra aldırmayacağım için hiçbir şey yapmadım detaylıyı bekliyorum. Fetal dna yaptıranların çoğu temiz sonuç alıyor. Hatta o kadar araştırdım henüz kötü sonuç alanı görmedim. Umarım güzel gelir sonuçlarınız.
whitedream Melisayaren banada yüksek riskli demişlerdi fetal dna yaptırdım temiz çıktı ama bebek doğana kadar hep acaba dedim şükür sağlıkla geldi.inş sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız çok zor bir süreç