Kızlar selam, geçen ctesi yani 36+3krn çok kasılmalarım olmuştu nstde de sancı çıkmıştı doktorum 1 haftaya gelebilir bebek demişti. Çatı muayenesi yaptı ama açılma vs. yoktu. O günden beri ara ara bel ağrısı- regl ağrıları oluyor ama özellikle geceleri bebek çok toplanıyor ve karnım kaskatı oluyor ve vajinada inanılmaz bir iğne batmasına benzer ağrılar oluyor. bugün de sabahtan beri ara ara büyük tuvaletim geliyor gibi oluyor. sizce yakın mıdır doğum bugün 37+1iz. Var mıydı benzer belirtileriniz?