Ebruli_34 33teyim hala devam ediyorum gebelikten öncede kullandım benim ki multivtamin şeklinde olduğu için kullanmamda bir sakınca yok dedi Vifolic ismi, bunun yanında vicium magnezyum ve fertamir demir ilacı kullanıyorum. hatta bebek doğduktan sonrada en az bir ay kullanacağımı söyledi doktorum tüm takviyelerimi. Bebek tüm gücüyle bizi sömürdüğü için ihtiyacımız var bunlara 🙈 bi folik asit dusmanligi almış başını gidiyor (sizin için demiyorum genel ) bu vitamini gunluk dozdan fazlasını kullanmazsanız vücudumuzun ihtiyacı olan bir şey. Fazlası da idrarla atılıyor zaten.