İyodalin adında iyot+selenyum damlası verdi doktorum. Günlük 4 damla yazmış kağıda.
Ama 1 bardağa 1 damla düşüyor.
Şimdi ben bu ilacı günde 4 kez mi içmeliyim?
Yoksa 4 su bardağına 4 damla damlatarak mı içmeliyim birkerede?
Lütfen yardım edin
Kullananlar varsa da nasıl kullandınız yazın lütfen.😊