yeschef-13 anladım teşekkür ederim ilk begeligim olacak benim de 16 haftamdayım bugün de kontrolde yer değiştirdiğini biraz da aşağı indiğini gördüm ve doktor da rahim ağzın kapalı sıkıntı olmaz dedi bende çok bilmiyorum biraz da araştırınca kokrtum tabi rahim ağzının açılma gibi bir durumu olur mu bebek baskı yapar mı diye bebeğin böyle sürekli yer değiştirdiğini de bilmiyordum sadece yerleştiği tarafta kalıyor sürekli zannediyordum