Aysii9898 Ben tip 1 diyabet liyim öncedende post açmıştım bilirsiniz. Nazar değdiiii kızlarrr 18 haftama girdim tokluklar bazen 150 160 oluyorrr☹️☹️
Toprak-Elif Aysii9898 benim 28. Haftaya kadar iyiydi. Dexcom takıldı dusukluklerimde nor ale dönmüştü hatta Hba1c bile 4.6 çıkmıştı 1 haftadır tokuluklar benimde 160/170 arası özellikle akşamları…