Rumeysacelikk46 12_annee hiç bir kokusu yok yenidoğanın ki acaba karıştırıyor olmayasınız çünkü kapağını açıp kokladığımda hiç bir koku almadım
12_annee Rumeysacelikk46 o zaman içeriği değişmiş olabilir çünkü 5 sene önce aşırı parfumluydu o yüzden sabun tozu kullandım sadece
Ebruli_08 Mislina12 baby me aldım hem uygun hem içeriği hem de hem de memnunum kullanıyorum kokusu da çok ağır değil Toz sabun almanı önermem çünkü kıyafetlerin içinde kalıyor durulanmıyor
Tugba_- Mislina12 Dalin’in yenidoğan sıvı deterjanını aldım mis gibi de kokuyor memnunum tavsiye ederim uni baby alacaktım ama biraz kokuda olsun istediğim için dalin tercih ettim
Okyanusolmak Mislina12 the elite home kullanıyorum. Kızım 4,5 yaşında. Bu zamana kadar kullandığım en iyisi bence. Bebeğime de stokladim. Leke çıkarıcısi da çok iyidir.
Sedbng Okyanusolmak bende bu markanın leke çıkarıcı çamaşır suyu tozunu aldım nasıl kullanılıyo acaba? Kaynar su ile mi açmak gerekiyo?
EceSB Mislina12 ben siveno ve unibaby aldım. Unibaby de iyi heralde ama sivenoyu asıl çok beğendim kokusu falan daha doğal geldi. Henüz doğmadı bebiş ama siveno ile devam ederim diye düşünüyorum.
Okyanusolmak bebikylmz Instagram hesapları da var. Ordan indirmlerini mesaj atıyorlar iyi oluyor. Hepsiburada Trendyol hesaplari var. https://www.instagram.com/theelitehome?igsh=anU3YWN5cnhyc3k5
Gulkant_24 Ben ilk çocuguma da 2. BEBEĞİM ede kısmetse mustela nın hem vücut losyonu hemde sampuanını kullanıcam.
dogurangaplumba Semsvs Bende bakayım bebeğin kıyafetleri mayıs başında yıkarım deterjanı alayım önce badanam filan bitince anca fırsat bulurum çantamıda 37. 38. Haftada yaparım tamam sonra
dogurangaplumba Semsvs iyi yapmışsınız gerçekten bende bi salmışlık var ilk çocuğumda doğuma 2 3 ay kala herşey hazırdı bu çocukta saldım resmen kendimi 31+1 haftalığız yaparız bi ara çokta şaaapmıyorum 🤣🤣