[silindi] Haziranda doğumum olacak inşallah.ben Cüneyt beye gidiyorum cihan tıp merkezine ama doğum bölgede olacak.o yüzden hiç bilmiyorum güncel fiyatlar falan nasıl biliyor musunuz? Hastane iyi mi sizce hiç gitmedim
Nilay37 Cüneyt beyden memnunmusunuz bnde ilk zamanlar devlete gittim simdi Cüneyt beye geçmeyi düşünüyorum ama ilgisi nasıl