Beydilli27 Kız bebekler kaçıncı haftada doğar dün gece 2 kere sancım oldu bir belden geldi bide rahmime vurdu göbeğim 4 parmak düşmüş diyorlar evdekiler şimdide midem çok bulanıyor böyle birşey yaşayan varmı acaba ?
Aysegul_dur Beydilli27 35 haftaligim dün konturolum vardı doktor herşey normal dedi bugün ayağa kalkınca alt tarafa baskı yapıyor canım çok yanıyor ılık bir duşa giricem belki iyi gelir sizdede varsa normalmi acaba
ttazeannee erdmdml Kız bende 31 haftalığım İki gündür midem bulanıyor kusuyorum benimkide mi dönüyor noluyor arada aşağıda hissediyorum hareketleri
Cnuryasar Ben de 35+3’teyim ara ara sancılarım oluyor göbüşü de artık bir tık zorlanıyorum taşırken benimde kız bebiş inşallah sağlıkla gelir evlatlarımız
erdmdml Beydilli27 bence panik yapılacak birşey değil muayene günün geldiğinde muhakkak sorarak öğrenmelisin💖
Aysegul_dur Beydilli27 kızmı erkekmi canım her zaman olmuyor o baskı ama geldigi zaman çok şiddetli oluyor 😮💨
busrayldr1 Kız bebeğe hamileyim. 34. Haftadan beri sancı giriyor göbeğim aşağıda, baskı hissi çok. 39+5 oldum ama hala tık yok😂
busrayldr1 Beydilli27 normal istiyorum inşallah. Bebek baş aşağı kilosuda uygun sadece sancılar düzenli değil
Techr 35+6 oldu kızım ama göbeğim asagi indi sanki bana göre birde oturuken yürürken bebiş vajinaya çok baskı yapıyor baya rahatsız ediyor beni normal mi acaba ilk bebis hiç anlayamıyorum..
Beydilli27 Techr vala benimde ilk hiç birşey anlamıyorum bende bir an önce sağ salim kucağıma almayı istiyorum oda kurtulur bende inşallah ya bir an önce doğsun istiyorum
Bsrrgl Beydilli27 bende 34+5 dün geceden beri bir kaç saatte bir normalde olmayan şekilde ağrı var belimde karnımda kasıklarımda . Nedir bilmiyorum yarına randevu aldım. Her ihtimale karşı bayrama girmeden kontrol olsun istiyorum.