birmeleginannesi_ 4 gün önce tetanoz aşısını oldum kol ağrısı dışında birşey olmadı, bebeğimin hareketleri de normaldi yani aşıdan sonra aşırı bir hareketlenme hissetmedim 4 gün boyunca normal seyrinde ilerliyor korkmayın etraftan duyduklarınıza inanmayın.Bende sağlık ocağındaki doktoruma sordum tetanoz aşısıyla ilgili şunları şunları söylüyorlar bebeğe zarar veriyormuş dedim oda tetanoz,difteri vs bu aşıları yüzyıllardır yapılıyor ben tetanoz aşısını 5 kere oldum çocuklarıma da bütün aşılarını yaptırdım dedi sen olursun olmazsın tâbi birşey diyemem şart değil ama bebeğin doğduktan sonra ona bütün aşılarını yaptırmalısın bu aşılar 2-3 ayda bulunan hemen bizlere yapılan aşılar değil korona aşısından sonra insanlar bu aşılara karşı da algı yarattı ki korona aşısı 3 ayda bulundu. Ama bu aşılar öyle değil eskiden beri yapılıyor ve senin şuan eline iğne, bıçak vs birşey batsa acile gitsen sana yine bu aşıyı yapacaklar dedi.Bu aşılar korkulacak aşılar değil rahat olabilirsin dedi