Gebeliğimin başından beri geçmeyen vajinal mantarım var 2 kutu fitil kullandım asla geçmedi. şu an 38. Haftamdayım normal doğum istiyorum bu vajinal mantar normal doğuma engel mi sizce bebeği etkiler mi? Doğal yollarla geçirebilen oldu mu veya mantarla doğum yapan yardım lutfenn.