neslihanshn 32.haftada sancım oldu ve hastaneye yatışım yapıldı 1 hafta hastanede kaldım ciğer geliştiriciler yapıldı Şu an 34 haftalığız ara ara sancım oluyor ve bacağım iç kısımlarında inanılmsz bir sızı ağrı var oturup kalkarken çok ağrım oluyor neden?
Halimeo Ya duyduğum kadariyla sancılar bacagada atılıyor biliyorum çok dikkatli ol istersen doktoruna danış yada bir acile falan git cnm çok geçmiş olsun sağlıkla alırsın kucağına bebegini