9 haftalık gebeyim. Dün doktor kontrolüm vardı bulantı ilacım bitmek üzere olduğu için yazmasını istedim prilamı kullanıyordum fakat doktor bana prizin yazmış prilamdan memnundum kullanmamda sakınca var mı onun kadar etkili midir kullanmadan size danışmak istedim içime sinmedi tekrar prilam mı yazdırmalıyım yoksa