Maybeybi ya onlar aslında birazda bilinçsizler
Haklı olarak bilmedikleri birşey yaşıyorlar bizim burdaki hastanede gebe okulu var gittiğimiz bir günde 3 -4 kadın doğum yapıyordu ama doğumhaneyi gör sanırsın morg gibi sessiz
Ebe diyoduki burda şuan doğum yapanların hepsi gebe okuluna geldi ve nefes egzersizlerini bildikleri için ve bağırmakla birşey olmıycağını bildikleri için sessiz dedi
Çok şaşırdım
Aslında nefesle doğru hareketlerle çok kolay atlatılabilir diye düşünüyorum
Çünkü çok şaşırmıştım kadın ıhh ıhh etti çocuğu kucağına verdiler😅😅😅 yani evet abartılıyor bence🙃