Funda54 Umaysmom_ tşk ederim bir sıvı var bir sprey şeklinde var hangisini almalıyım içeriği aynı mi acaba
Umaysmom_ Funda54 ben sıvı olanı kullanıyorum spreyini hiç denemedim açıkçası. Toz olanından da çok memnun kalanlar var
1H1Smomyloading Offffffd açıkçası ben özellikle yenidoğan döneminde yumuşatıcı kullanımını çok uygun bulmuyorum ondan dolayı tercih etmedim ama ilerleyen dönemler için önerinizi değerlendiririm mutlaka , teşekkür ederim
Offffffd 1H1Smomyloading bende ilk dönemlerde kullanmadım, hatta sirke Lavanta yağı kullandım ama bebeğimin kıyafetleri sertleşmeye başlayınca mecbur kaldım. Birde bu yumuşatıcının kokusu hiç yok dicek kadar az olduğu için beni ekstra mutlu etmişti