Mery14 Kızlar detaylı ultrasona giripte bağırsak parlaklığı yada genişliği vs şeyler denilen var mı ve sıvı aldırdınız mı
Ttttttttttttt Mery14 bnde var bağırsak genişliği doğduktan sonra hemen röntgen çekilecek ona göre duruma bakılacak
1Yarengenc Mery14 detaylı ultrasonu yeni yaptırdım banada aynı şey dendi, kuzenim doktor ileride geçer canını hiç sıkma dedi isterseniz fetal dna yaptırabilirsiniz ama içinizi ferah tutun inşallah sağlığıyla gelirler
Melisgokce123 Bana da bağırsakta parlaklık var dediler canım. Ama ben ekstra bir test yaptırmadım. Kızım da 4 yaşında kalbinde parlaklık vardı ama geçmişti şükür
Mery14 Melisgokce123 detaylı ultrasonda mı fark edildi ve sonradan geçti mi doğduğunda bir şeyi var mıydı
Melisgokce123 Mery14 detaylı ultrasonda farkedilmişti. 2 hafta sonra tekrar gittim kaybolmuştu. Bu bebeğim için de bayramdan sonra gideceğim. İnşallah Buda kaybolmuş olur
Mery14 Melisgokce123 inşallah . Genetik hastalığı olabilir down sendromu vs olabilir dıyo illa sıvı alamak istıyorlar doktorlar
Busra1819 Mery14 Eğer bebeğinizi aldırmayı düşünmüyorsanız sıvı aldırmayın bence banada aynısını söylediler istemediğimi belirttim
Ttttttttttttt Mery14 doktor 38. Haftada baktığında düzelmiş olarak gördü bebeğim doğalı 3 gün oldu Bi sıkıntı yok çok şükür
Mery14 Melisgokce123 kaçıncı hafta da geçti . Benimde genişlik var demişti şuan ben ciddi bi genişlik görmedim normal dedi ama parlaklık var hala oda geçer inşallah
Melisgokce123 Mery14 Hafta da parlaklık görmüştü. 26 da gittim yoktu canım.inşallah hemen geçer canım