Selam kızlar gebelik tiroidi çıkan var mı ? Gebeliğimi öğrendikten sonra yüksek çıkan tiroidim için levotiron 50 mg kullanıyordum . Geçen ay değerimin 2.3 çıkması beni mutlu etmişti. Son dönemde aşırı mide bulantısı ve kusma şikayetleri yaşadığım için ilacı düzensiz kullandım ilaç aldıktan sonra çıkarttığım da oldu. Bugün tekrar kan verdim 4.6 çıktı ve çok endişelendim levotiron ilacını hafta içi 50 mg hafta sonu 75 mg olarak güncelledik . Bebeğime etki edecek diye çok korkuyorum umarım hemen düzelir 😔 Benim durumumu yaşayan var mı ? Şuan 16.haftadayım