Kızlar bugün şeker yüklemesi yapıldı. Gerçekten bu kadar zor olacağını düşünmemiştim. Zaten biraz kilo olarak fazla alıyorum benek kilodan 4 gün önceden gidiyor. Diyetisyene yönlendirmişti doktor bugün de şeker yüklemesinde ilk açlık 98 , 75 gr glukoz içtim 2.kan sonucu 222 , 3.kan 127 çıktı. Diyete başladı doktor liste verdi günde 4 kere şeker ölçüm takibi yapacağım sizlerde bunu yaşayanlar var mı neler yaptınız nasıl ilerlediniz