Arkadaşlar bebekler ve bizler için doğru olanı doktorlar biliyor aşınin önemide yıllardır belirtilmekte yan etki olarak bütün aşılar %50 ihtimalle olmak üzere huysuzluk ve hafif ateş yapar aşı reddi günümüzde yaygınken bazi kesim yaptır aşılı insanlar sağlıklıdır der bazı insanlar aşılar zararlıdır der senin yorumlarda kafan daha çok karışır ve aşılanmanın önemini biliyorsundur onun için doktorun ne dediyse onu değerlendirmekte de fayda var