xazall Hanımlar 5 Hafta 1 haftalık hamileyim. Elimde bilek tarafında Sinir sıkışmasi olmuş çok ağrım war, böyle birsey yaşayan olduğu?? ( Karpal Tünel Sendromu diye geçiyor.
Lavinya21 xazall annemde vardı sürekli parmakları uyuşuyordu hissetmiyorum karıncalaniyor diyordu 1 ay önce ameliyat oldu şimdi iyi çok şükür şikayetleri yok
Lavinya21 xazall teşekkür ederim 🌺 evet sinir sıkışmasıydı 3. Evre olmuştu ama annemin ameliyat şart olmuştu yani 1 haftada işlemleri halledip yaptırdık ameliyatı