Karsu123 Merhabalar dün kürtaj oldum kanama vardı biraz bugün lekelenme şeklinde boyle ne zmana kadar devam ediyor adet olmayacakmiyim başına gelenler yazabilir mi ağrım sızım da yok genetik test vereceğiz 16 Nisan’da kanama olmazsa sorun olur mu
Seldaibrahim Karsu123 ben 2 sene önce olmuştum kürtaj .kürtajdan sora hiç kanamam olmadı doktoruma gittim kan pıhtısı olduğunu söylemişti kanalı kapatmıştı sonra kanal temizlendi yine kanamam gelmedi temizlendikten sonra. İlaç yazdı doktorum onu bir ay kullandım sonra kanamam baya baya bi gelmişti.korkma Allahın izni ile bişey olmaz
Annesiiy Karsu123 canim bilemiyorum ben hastaneden geldim 10 gune yakin parcali kanamam vardi diş gebeligimde mevcuttu benim cift keseydi
Temmuzmucizesi26 Karsu123 3 aylık bebek düşürdüm anca 3 4 gün kanama oldu sonra leke leke geldi normal bence. Ben 40 gün sonra felan adet olmuştum
momofmychildren Karsu123 kürtajdan sonraki gün kanamam azaldı üç gün sonra tekrar devam etti bir hafta içinde de tamamen bitti kanamam
cLearQueen Ben de kurtaj oldum, hastanede kanamam olmadı. Eve geldim duşa girdim pelte pelte kanamaya basladı. Adet de 40 gun sonra olmustum
Karsu123 cLearQueen bende sadece dün biraz vardı kanama bugün de kahve leke tarzında anlam veremedim ben sanıyordum ki yoğun kanama ne olacak
Karsu123 Seldaibrahim bana ilaç ne de vermedi sadece alveres ağrı kesici yazmış bende kanama gelsin diye maydonoz kaynatıp içiyorum soğan suyu kaynatacagim
Karsu123 Temmuzmucizesi26 geçmiş olsun sizede genetik test ne yaptordinz mi sonrasında gebelik oldumu
Merviiss Temmuzmucizesi26 merhaba benimde bebeğim 14 haftalikken alınacak nasıl oluyor anlatır mısınız lütfen neler yaşadınız nasılsın bebegi aldılar bayramdan sonra alınacak benim anomali olduğu için. Bebegi gördünüz mü defin yaptınız mi
Pamuk Karsu123 Benim de öyle oldu hiç kanama olmadı.Sonra adet olmadan hamile kalmistim.Erken hafta kurtajlarda dinimizce lohusa olunmuyor.
Karsu123 Pamuk benim bir de kimyasal var genetik test istedi doktorunuz 10 gün ilişki yasak dedi sadece ama biz genetik ne çıksın öyle diyoruz birde kürtaj metaryelide incelemeye gitti
lilyum_ Karsu123 benim son adet tarihim 17 aralıktı. 13 şubatta kürtaj oldum sadece kürtaj olduğum gün biraz kanamam vardı lekenlenme gibi 17 şubatta adet gördüm. Sonra 15 martta adet gördüm. Regl düzenim hic bozulmadan aynen devam etti
Temmuzmucizesi26 Karsu123 teşekkür ederim. Evet yaptırdık sonrasında 2 ay sonra gebe kaldım çok şükür şimdi kızım eli kulağında doğacak doğumumu bekliyorum umudunuzu kaybetmeyin hiç bir zaman 🌼🩵
Karsu123 Pamuk amin çok teşekkür ederim sizde sağlıkla sıhhatle büyütün çok zor süreçler bende güzel sona ulaşırım umarım🤲