Merhaba sevgili anneler.. ben 22 Mart gecesi saat 11 de sancı çektim diğer günümün akşamına kadar cumartesi akşamı ayın 23 iftar açtık sancılarım 5 dk bir olunca artık doğum sancılarımın başladığını anladım ama tüm gün boyunca karnım öyle bir sertleşiyordu ölecek gibiydim eşim iftar açtı bulaşıkları yıkadım eşime dedim galiba doğumum başlıyor hastaneye gidelim eşim inanmadı gene yalancı sancılar dedi onun için giderken çantamı götürmedim hastaneye gittik acilden giriş yaptım ultrason verdiler normalde 39+5 idim ultrason da 38 haftalık çıktı sonra alttan muayene ettiler 3cm açılmam vardı nst bağladılar beni 20 dk nst de kaldım sancılarım vardı direk yatışım yapıldı benim doğumhane alındım eşimi oğlumu bırakıp gittim aklım sadece oğlum da idi dpğumhane de tekrar alttan muayene ettiler 5cm açılmam oldu 9 da yatışım yapıldı artık giyindim doğumhane de nst bağlandım ben ilk 15 dk iyiydi sonra bebeğin kalp atışı çok yüksekti nöbetçi doktor ile ebem saat 12 kadar başımda durdular serum oksijenler takıldı fayda etmedi kalp atışı daha da yükseldi doktorum direk beni sezeryan aldılar neye uğradığımı şaşırdım eşimi arayıp bilgilendirmelerini istedim ben sezeryan da iken dediler ararız şu an öyle bir zamanımız yok dediler beni direk sezeryan aldılar özür dilerim ama düşünün asansörde sonda taktılar bana öyle hızlıca götürdüler özel hastane olsaydı derdim bilerek devlet hastanesinde zorunlu olmadıkça sezeryan almıyorlar aşağıya indim gibi bir soğukluk vardı korkuyordum da çünkü ilk doğumum normal idi ikinci de öyle bekliyorduk doktor hem sohbet ediyor anestezi doktoru belden iğnemi yaptı ameliyatım bitene kadar da konuştu bebeğim karnımda kakasını yapmıştı sezeryan anında doktor bebeği çıkartırken ikinci defa kakasını yaptı sezeryan da 40 dk kaldım tansiyonum düştü ama bebeğimi görünce sağlığı yerinde olduğu görünce az çok kendime geldim beni sonra odaya aldılar ama inanılmaz derecede üşüyordum karın bastırma olayına gelince burda çok okudum acıtıyor falan dediler uyuşuk olduğum için hissetmedim bile ilk ayağa kalkış zor oldu oda kimse yanımda yoktu eşim oğluma bakıyordu gurbette yaşadım için kimsem yoktu ailem ancak sabaha karşı burda olurdu 24 Marty 00.40 da doğurdum ama sezeryandan sonra çok kötü baş ağrısı yaşadım oda fazla sıvı tüketimi yapmadım yapamadığım için şimdi kızım ile oğlum yanımda şükür herşey geçti gitti insan neler yaşadığını unutuyor