Merviiss çok geçmiş olsun canım bizde yaklaşık 2 hafta önce sonlandırdık 14 haftalıktık😞 vajinadan ilaç koydular iki kez sonra düşük yaptım çok zor bir durum fakat sonrası daha zor. Biz hastaneden aldık defnettik meleğimi herşeyi çok belliydi. Bende 11 doktor gezdim iki tanesi iniensefali dedi. Beyninde muz ve limon görüntüsü vardı ve enseye doğru kaymıştı. Omuriliği s şeklindeydi ve bel kısmı oluşmamıştı. İlerleyen haftalarda daha çok anamoli olur dediler. Doktor doktor gezdim hepsi buraya kadarmış deyip kabullen dediler. Bizim bebeğimiz tüp bebekti emek vermiştik. Böyle olsun hiç istemezdim hiç. Sütüm bile geldi yavrum yoktu😭