Busracecen benim de 34. Haftada 2800 dü 36. Haftayla uyumlu gidiyordu hep iki hafta önden gitti şimdiye kadar.35. Haftada 3200 olmuştu doktorum böyle giderse sezeryan olur ama yine de bekleyelim belki kilo alımı ileriki haftalar yavaşlayabilir dedi çok üzülmüştüm ben normal istiyordum bu hafta gittik 36. Haftadayım sadece 100 gram almış 3300 küsür olmuş eğer böyle giderse 3700-3800 doğabilir dedi normal doğum istediğimden çok sevindim sende ümidini kesme bekle yani