Kızlar selam, bu ay ilk defa ovulasyon testi denedim dün pik gördüğümü düşünerek değerlendirdim fakat bu gün çizgi düne göre daha koyu. Şimdi merak ettiğim şey şu ben bugünü de değerlendirmeli miyim? Forumda çatlama gününün daha önemli olduğu söylenmiş bu gün ara verip yarını mı değerlendirmek mantıklı olur kafam çok karışık 🙃 sperm kalitesi düşer mi 3 4 gün değerlendirirsem😞