Kızlar merak ediyorum şimdi ben 25+6 haftalık hamileyim ama bebeğim 10 gün ilerden gidiyor ben 26 haftalık belirtisini yaşarım yoksa ileri haftaların belirtisimi olur nasıl oluyor bu durum varmı bilginiz
İlk hamileliğimde 36+6 da doğum yaptım kızımda 1 hafta ılerdeydi buyüzden 37+7 yazıldı ve ilerde olduğu için biz 36 demiyoruz demişdi ???? 🤷♀️🤷♀️🤷♀️