Zeynepkaran71 39+0 normal doktorum çatı muayenesi yapmadı devlette geçen sancim oldu gittim acilde açılma var mı diye yapıldı bir şey demediler ama çatı dar falan diye herkes normal doğum ister tabi ama olması gereken neyse hayırlısı olsun sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah 🤲🙏