srnkckdlgc katarakt ameliyattan sonra düzeliyor diye biliyorum bebeğiniz erken mi doğdu ama yenidoğanlarda katarakt ameliyatı sonrası glokom oluşabiliyor düzenli takip,tedavi ve iyi bir doktor gerekiyor şehrinizde pediatrik göz ile ilgili iyi bir doktor bulmanızı öneririm ilk ameliyatlar her zaman önemlidir benim kızım doğuştan glokom hastası bende öyleyim katarak hakkında fazla bir bilgim yok maalesef 😔