Silaybooo123 Bana da doktorum verdi neredeyse 1 ay önce fakat ben pazartesi günü aldım dünde kullanmaya başladım ne gibi faydaları var zararlı mıdır ağrı ve kasılmaları azaltıyor mu bebeğe bir zararı var mı
Mrvtrk Benim başım çok ağrıdığında doktorum ilaç vermek yerine bunu vermişti. Arada ağrım olunca içiyorum. İşe yarıyo. Bebeğe zararı olduğunu düşünmüyorum. Vitamin sonuçta. İlaçtan iyidir. Ayrıca zararlı olsa doktorlar vermez zaten.