Kbeyzanrr01 Kızlar 40.haftaya geldik artık ama bir türlü kızım gelmek istemiyor arada kasılmalarım oluyor ama çok düzensiz, ilk doğumum olacak. Tecrübeleriniz ve doğum başlatmak için tavsiyeleriniz nelerdir?
zeymom_ Kbeyzanrr01 merhaba vajinada ağrınız oluyor muydu acaba ya ben 36 haftalığım vajinamda ağrılarım oluyor çok
Mstfamikram_60 Kbeyzanrr01 40+2 günlüğüz bizde de tık yok doktor 41 re kadar bekleyelim işin garibi doğum kanalına da girmemis diyor ama ben özele gittim sezeryan için yarın konuşacağız bekledikçe çocuk da tehlikeye giriyor çünkü içeride daralıp çişini yeme ihtimali de artıyor oğlum da aynı şekilde olmuştu geç doğmuştu içeride çişini yiyip küvezde yatmıştı
busraali22-08 Kbeyzanrr01 yaaa bende ayımı bitirdim artık sabırsızlanıyorum. 39 bitmek üzere doğum korkusu flan da kalmadı bı an önce gelsin istiyorum artık 🥺.
Melikeergunbedir zeymom_ benim de oluyor ya hem etim ağrıyor hem içeriden ağrı var gibi dimi 38 haftalığız
Kbeyzanrr01 Mstfamikram_60 evet ya günler geçtikçe ben de korkuyorum artık yarın kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek
Mstfamikram_60 Kbeyzanrr01 Allah’ım hakkımızda hayırlısıni versin Allah yardımcımız olsun sağlıkla dogsunlar
Kbeyzanrr01 busraali22-08 Evet son günler gerçekten sabır falan kalmıyor 🤭 ben de bu gece itibaren 40+0 oldum kasılma var ama sancı yok sabah doktora gideceğim ne derse buraya da yazarım
Kbeyzanrr01 Glskrn Devlet hastanesi mi ? amin inşallah siz de sağsalim kavuşursunuz hatta inşallah kendi sancılarınızla başlar doğum dua edeceğim sizin için
Kbeyzanrr01 Melikeergunbedir 38+6 da olmuştum açılma yoktu çatın doğum için çok müsait kesinlikle normal doğum demişti devlet hastanesi
Melikeergunbedir Kbeyzanrr01 ne güzel yaa beni henüz muayene etmediler devlette kendileri mi zamanını söylüyor acaba yoksa benim sormam mı lazım ki
Melikeergunbedir Kbeyzanrr01 benim şuana kadar bebeğimnpozisyonu vs ile normal doğuma uygun dedi doktorum
Kbeyzanrr01 Melikeergunbedir Normal polikliniğe gittiğimde bana da çatı muayenesi yapmamışlardı, fakat tansiyonum yüksek çıkınca poliklinik doktoru doğumhaneye yatışımı yaptı oradaki nöbetçi doktor tansiyondan dolayı doğum başlar mı acaba diyerek çatı muayenesi yaptı açıklığıma bakmak için. Poliklinik doktoruna gittiğinizde söylerseniz belki bakabilir doktor.